کوهسـار سلمـاس

بخشداری کوهسار سلماس ، دهیاری بخش کوهسار سلماس ، اخبار بخش کوهسار ، دهیاری کوهسار، کوهسار سلماس

کوهسـار سلمـاس

بخشداری کوهسار سلماس ، دهیاری بخش کوهسار سلماس ، اخبار بخش کوهسار ، دهیاری کوهسار، کوهسار سلماس

.

همایش مبارزه با مواد مخدر در شهرستان سلماس

   در تاریخ مورخه 23/1/94 همایش مبارزه با مواد مخدر در کانون شهید  رجایی سلماس از طرف اداره بهزیستی    باحضور دادستان شهرستان سلماس آقای رضایی، و بخشداربخش کوهسار آقای خدرلو و ریاست محترم اداره   بهزیستی سلماس اقای خداوردیلو و دهیاران بخش کوهسار برگزار گردید .که در این جلسه موضوع معضل مواد   مخدر در جامعه و راهکارهای مناسب برای جلو گیری از اعتیاد و ریشه کن کردن این معضل اجتماعی در میان   جوانان ارائه و بررسی گردید .


آقای رضایی دادستان محترم سلماس : مواد مخدر بعنوان بزرگترین معضل دنیا بیشترین عامل انحرافات اجتماعی ،  را به خود اختصاص داده است  که اغلب جوانان و ونوجوانان به این معضل دچارمی شوند ایشان افزودند که  بهترین روش برای دور کردن جوانان و نوجوانان ،پیشگیری  و راهنماییهای لازم از سوی خانواده ها و مسئولین می  باشد که هرکدام به نو به خود باید به ریشه کن کردن این معضل کمک کنند. ایشان افزودند که مرکز ترک اعتیاد  سلماس که به تازگی تاسیس شده و این مرکزشدیدا نیازمند کمک خیرین میباشد که متاسفانه این مرکز تاکنون  هیچ نوع کمک نقدی از طرف خیرین دریافت نکرده است .



 جناب سروان شکاری رئیس مبارزه با مواد مخدر:‌ در مورد نقش خانواده درخصوص پیشگیری اعتیاد اشاره کردند  ایشان اشاره نمودند که خانواده مهمترین و اساسی ترین نقش پیشگیری اعتیاد جوانان به مواد مخدر است باید  نقاط ضعف را شناسایی و با برنامه ریزی دقیق این معضل را ریشه کن کنیم افراد توزیع کننده و قاچاقچی مواد  مخدر با شعارهای فریبانه استفاده از قرصهای لاغری، زیبایی، و نیرو زا و انواع مواد اعتیاد آور جوانان و نوجوانان را  آلوده مینمایند . لذا ضرورت دارد که ازطریق بالابردن سطح دانش جوانان باید دراین زمینه به جوانان کمک کرد تا  به سمت اینگونه مواد نروند.. 

                 به امید ایجاد یک جامعه سالم و عاری از مواد مخدر.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی