کوهسـار سلمـاس

بخشداری کوهسار سلماس ، دهیاری بخش کوهسار سلماس ، اخبار بخش کوهسار ، دهیاری کوهسار، کوهسار سلماس

کوهسـار سلمـاس

بخشداری کوهسار سلماس ، دهیاری بخش کوهسار سلماس ، اخبار بخش کوهسار ، دهیاری کوهسار، کوهسار سلماس

.

کلنگ زنی برای ساختن اولین دبیرستان بخش کوهسار سلماس

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۲۵ ب.ظ

کلنگ زنی برای ساختن اولین دبیرستان بخش کوهسار سلماس در روستای چهریق


کلنگ زنی مدرسه چهریق
بمناسبت هفته دولت؛ 10 پروژه عمرانی، رفاهی و خدماتی شهرستان سلماس با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی مورد بهره برداری قرار گرفت.

بهره برداری از ۱۰ پروژه عمرانی، رفاهی و خدماتی شهرستان سلماس با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی



بمناسبت هفته دولت؛  ۱۰ پروژه عمرانی، رفاهی و خدماتی شهرستان سلماس با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی مورد بهره برداری قرار گرفت.به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سلماس؛ در آخرین روز هفته دولت دکتر رادفر به همراه فرماندار سلماس، مدیران اجرایی استان و اعضای شورای اداری شهرستان سلماس ۱۰ پروژه عمرانی، رفاهی و خدماتی افتتاح و یک پروژه آموزشی کلنگ زنی شد.بهره برداری از راه روستایی زیندشت – کانی سفید با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد ریال و طرح هادی روستای آبگرم با اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد ریال و بهره برداری از سه روستای مجتمع خان تختی در روستای شورگل با اعتبار بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال از جمله طرح هایی بود که با حضور معاون سیاسی استاندار افتتاح و با بهره برداری از آن ۳ هزار و پانصد نفر جمعیت روستایی از آب شرب سالم بهره مند شدند.

همچنین با حضور رادفر از کانال انتقال مسیر آب شهرداری سلماس در کوی جانبازان با اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد ریال و بهره برداری از فاز یک یک مجتمع رفاهی، خدماتی و گردشگری باشگاه دانش سلماس با اعتبار بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

سردخانه ۵هزار تنی آقای مختاری در روستای سوره با اعتبار بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال و بهره برداری از آب رسانی به روستاهای چهریق سفلی، چهریق شمرئین و شیوه با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد ریال  از جمله طرح هایی بود که با حضور معاون سیاسی استاندار افتتاح و با بهره برداری از آن ۳ هزار نفر جمعیت روستایی از آب شرب سالم بهره مند شدند.

دبیرستان ۱۲ کلاسه شبانه روزی روستای چهریق علیا با اعتبار اولیه ۲۰ میلیارد ریال از دیگر طرحی بود که در سفر رادفر به سلماس  کلنگ زنی شد.

همچنین رادفر با حضور در بیت امام جمعه سلماس با حضرت حجت الاسلام سید محمد موسوی دیدار و گفتگو کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نیز با حضور در منزل شهید حافظی از شهدای کارمند این شهر با مادر این شهید معظم دیدار و گفتگو کرد.

شایان ذکر است معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت شهدای هفته دولت در مسجد جامع در خصوص توافق هسته ای و سیاست های دولت تدبیر و امید سخنرانی کرد.

گفتنی است رادفر با حضور در مسجد جامع روستای چهریق علیا با اهالی شریف بخش کوهسار دیدار و گفتگو کرد.


  • شکری - دهیار روستای داراب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی